Після придбання автомобіля, обов'язково знадобиться гараж. Щасливий власник машини витратив пристойну суму на покупку, і ще чекають чималі фінансові витрати.
Тому варто подумати про те, щоб заощадити і побудувати гараж своїми руками.
Зведення гаража – це велика і тяжка робота, але є хороший варіант – будівля гаража з сендвіч панелей.
Що таке сендвіч панель можна здогадатися по назві матеріалу. У перекладі з англійської сендвіч – це листковий бутерброд. Дана панель має три шари: верхній і нижній лист може бути з металу, деревоплиты (ДВП), полівінілхлориду (ПВХ).
Між листами розташовується шар утеплювача. Такі панелі ще називають СІП або структурно-ізольована панель, яка складається з стружкових листів, між ними шар обов'язкового утеплювача, має тверду структуру (наприклад, пінополістирол, пінополіуретан).
Ніхто не буде сперечатися з твердженням, що дешево і сердито – це погано. Чим вигідні гаражі, побудовані з сендвіч панелей? Насамперед – легкість, швидкість і простота зведення. Такий тип гаража обійдеться набагато дешевше не вимагає великих фізичних витрат.
Якщо при зведенні гаража з цегли потрібні певні вміння, навички, додаткова внутрішнє оздоблення, гараж СІП обробки не потребують. Панелі, створені таким чином, що мають покриття, яке вже можна розглядати, як закінчену виріб. Для такого типу споруди не обов'язковий фундамент, при наявності досить рівної площадки, гараж буде стійкий.
СІП випускаються за типом конструктора або дитячої гри Лего: панелі чудово збираються в потрібну вам форму і при необхідності розбираються. І ще одна позитивна сторона – побудований з панелей гараж, за відгуками автовласників, набагато тепліше, ніж який-небудь інший.
Для здоров'я людини не представляють ніякої загрози, матеріал екологічно чистий, в такій споруді ніколи не з'являється цвіль або грибок.
Такі гаражі переважніше тому, що можна використовувати модульні системи. Вони включають в себе весь набір матеріалів, комплектуючих для зведення гаража самостійно. Вони прості і быстровозводимы.
А тут можна дізнатися про різних видах установки екопарковки.
Про те, як зробити полицю в гараж своїми руками, читайте у цій статті.
Для майбутньої споруди будь-якого призначення обов'язково вимагається проект, інакше не буде зрозуміло, скільки і якого матеріалу буде потрібно, як дорого обійдеться споруда, чи правильно вибрано місце під гараж.
Всі ці параметри відображаються в проект. Якщо грошей досить, то проект краще замовити фахівцям – це обійдеться дешевше і швидше, але можна спробувати зайнятися проектуванням самому, користуючись при цьому ГОСТ 53295-2009, СНиП 03.04.03-85.
Існують спеціальні програми, за допомогою яких можна зробити проект або завантажити готовий.
Крім складеного плану гаража, в проекті враховується буквально , починаючи від кількості цвяхів і закінчуючи монтажем даху. Отже, вважаємо, що і скільки потрібно для будівництва гаража. Звичайний пакет документів на гараж становить:
Не менш важливим етапом у зведенні гаража є точний розрахунок матеріалів, необхідних для будівництва.
Для цього потрібні такі параметри, як площа, об'єм будови.
З допомогою них можна легко вирахувати, скільки потрібно панелей, дерев'яних брусків або металевих труб для каркаса.
Про те, як зробити гараж з двосхилим дахом, читайте в цій статті.
Наступної встановлюється арматура: поперек краще покласти 2 пруту і між собою з'єднати їх поперечними арматурою допомогою м'якого алюмінієвого дроту.
Після цих дій починається головна етап – приготування бетону. Для його виготовлення береться 1 частина бетону найвищої марки (від 200), 2 частини піску і 2 частини гравію або щебеню. Перемішують всі складові бетономішалці, додаючи воду, доводячи суміш до стану рідкої сметани.
Готовий бетон заливається в опалубку, ретельно вирівнюється, стежачи за тим, щоб усередині не залишалося повітря. Готовий фундамент 3-4 дня вкривається під уникнення попадання опадів. Після опалубка знімається. Якщо є наявність порожнин, їх засипають піском;
Між собою – металевими накладками, поглиблюючи їх у брус. Каркас слід монтувати вертикально, горизонтально і під ухилом. Крок між брусами повинен бути 50
Коли стіни поставлені, встановлюється перекриття. Крокви краще зібрати на землі і вже готові підняти вгору. Для перекриття так само використовують балки розміром 10х10 см;
Іншими словами, не докладаючи дуже великих зусиль під час прикручування самореза. Він повинен «йти» під прямим кутом.
Під час кріплення панелей між собою не забувайте використовувати спеціальні прокладки і герметик в місцях стиків;
Технологія укладання наступна " : перша панель кріпиться до прогону, потім біля конька і тільки потім зміцнюється ще кількома саморізами в інших місцях. Всі наступні кріпляться двома саморізами. Крайні кріпляться в декількох місцях до опори.
Не забувайте про встановлення для стоку дощової води. Всі місця стиків замазуються герметиком. В останню чергу встановлюються конькові планки.
міцності їх нашивають на жорсткий каркас. Якщо ворота зроблені не з панелей, то доведеться додатково утеплювати їх. Тому, вигідніше використовувати для воріт сендвіч панелі.
Насамперед, готується отвір, вирівнюється, очищається, щоб у місцях притиснення воріт до отвору не було нерівностей. Відзначаються на дверному прорізі місця кріплень, і проводиться монтаж всіх конструкцій і підйомників. Краще всього використовувати готові набори секційних воріт, там додаються всі інструкції і необхідні пристрої і деталі кріплення.
Механізми управління воротами кріпляться останню чергу, так само як ручки. Перевірте натяг тросів, з допомогою яких рухаються ворота.
Робота закінчена і якщо все зроблено відповідно технології зведення, гараж прослужить довго стане надійним укриттям для автомобіля.